zondag 11 september 2016

Een nieuw begin

Een aantal jaren geleden ben ik deze blog gestart. Alleen nam ik nooit de tijd om deze bij te houden.
Omdat ik het nog wel steeds heel erg leuk vind om te doen, besloten nu maar opnieuw te beginnen. Mocht het nu weer niks worden, dan is het blijkbaar toch niks voor mij...
Daarom nu alle oude berichten verwijderd. Een nieuwe poging, een nieuw begin.

Momenteel ben ik bezig met de Crochet Along van Echtstudio. Zij hebben, ivm de komende amigurumidag, 8 bekende ontwerpers bereid gevonden een patroontje te ontwerpen. Elke twee weken zetten zij zo'n patroon online. Het leuke is dat je vooraf niet weet wat je haakt, dit wordt al hakend duidelijk. Het is de bedoeling dat je, na het publiceren van het laatste patroon, gaat raden wie welke amigurumi heeft ontworpen. Hiermee kun je een leuke prijs winnen. Wil je meer weten? Kijk dan even op hun website (www.echtstudio.nl) of op de speciaal hiervoor gemaakte facebookgroep Amigurumidag. Momenteel lig ik een beetje achter, dus nu weer snel aan de haak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten