woensdag 5 juni 2013

Veel te lang geleden

Ineens realiseer ik me dat t alweer veel te lang geleden is dat een berichtje op m'n blog plaatste...

In de tussentijd heb ik niet stil gezeten. Druk geweest met de pakketswap waaraan ik meedoe via Dutch Crochet Swaps (Facebook) Helaas de deadline voor t opsturen niet gehaald. Gelukkig is de 'openmaak dag' pas volgende week zaterdag... Afgelopen zaterdag had ie op de bus gemoeten. Ik was ook bijna klaar, alleen op t laatste moment ontdekte ik dat ik net niet uitkwam met m'n katoen. Grrrrr....net te kort om m af te maken en de hobbywinkel was al dicht! Echt zo balen! Maandags zijn alle winkels hier dicht en op dinsdag werk ik heel de dag, dus net het laatste bolletje katoen gefixt. Nu zo lekker in het zonnetje de laatste hand leggen aan de ami en dan kan hij eindelijk verstuurd worden. Ik hoop dat de ontvanger er blij mee is. Volgende week volgt een foto :D

Dan ook nog een applicatie gehaakt om de nieuwe jumpsuit van dochterlief mee op te pimpen. Gelijk de eerste keer dat ze hem aan had viel ze ermee en nu zit er een gaatje in... Dus mama gelijk maar even een mooie applicatie gehaakt van Vendula http://m.pleteniproradost.webnode.cz/products/hope/

 

2 opmerkingen: